צפו: הקבלן תקף את חבר המועצה באמצעות הטרקטור

יונתן שורק 6 Comment on צפו: הקבלן תקף את חבר המועצה באמצעות הטרקטור

סוער בבית שמש: חבר המועצה שלמה ברילנט מ'דגל התורה' בא לעצור השתלטות על מגרש עירוני המיועד לציבור הליטאי אך נערכות בו בנייה בלתי חוקית בידי קהילה – הקבלן ניסה לדרוס אותו עם הטרקטור ולשפוך עליו אבנים בצורה מסכנת חיים. ערב קודם יו"ר מפלגתו. ח"כ משה גפני תועד בפגישה: עושים "יודן ריין" לציבור הליטאי בשכונות המתחרדות בבית שמש

23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

קהילה בבית שמש שניסתה לקבוע עובדות בשטח ציבורי מבלי שקיבלה הקצאה כדין, החלה עבודות במגרש בניגוד לחוק. חבר מועצת העיר מסיעת דגל התורה, שלמה ברילנט, הגיע לאתר כדי לדרוש את עצירת העבודות. הקבלן שסירב לשמוע את חבר המועצה ניסה לדרוס את ברילנט עם הטרקטור ולתקוף אותו באלימות. משטרה הוזעקה למקום.

ברילנט מסר: "קהילה שרוצה לקבל הקצאה צריכה לעבור הליך הקצאה כנדרש, כמו שעשו עשרות קהילות שקיבלו הקצאה לבתי כנסת רק בשבוע האחרון. בשום אופן לא נסבול השתלטות ביריונית שכזו. אני מקווה שמשטרת ישראל תעשה את תפקידה ותגבה מחיר מהעבריין שניסה לדרוס אותי באלימות, בוודאי כאשר הגעתי למקום כנבחר ציבור".

ערב קודם לכן, בליל שישי, הגיע חבר הכנסת הרב משה גפני לפגישה של נציגי קהילות בעיר בה העלה את המצוקה הקיימת ואי שביעות הרצון מקובעי המדיניות היום בעירייה. גפני עלה למתקפה חריפה נגד המדיניות לא לתת לחרדים הקצאות בעיר הוותיקה לפי דרישת הליכוד.

משרד יחסי ציבור שמייצג את ראש העיר עליזה בלוך שיגרו לכלי התקשורת הודעה בה מצוטטים בכירים בעירייה כי בכלל גפני אשם במה שקורה בעיר, משל הוא מנהל היום את העירייה. לפי אותם בכירים גפני מעולם לא ביקש מראש העיר לדאוג לחרדים בשכונות הוותיקות ובהם בר אילן.

video
play-sharp-fill

קרדיט: בית שמש חדשות

לפני כשבוע וחצי תקף עיתון הבית של "דגל התורה" את עליזה בלוך על הקצאות ציבוריות של קרקעות בשכונות המתאכלסות בבית שמש ובהן לטענתם הופלה הציבור החרדי, כאשר מולו קהילות שלהן בקושי יש מניין זכו בשטחי ציבור באופן מפלה ולא פרופורציונלי.

עיריית בית שמש הגיבה וציטטה את ראש העיר תוך התעלמות מליבת הטענה בדבר השתלטות בלתי ראויה על קרקעות ציבור: ראש העיר ד"ר עליזה בלוך שוחחה עם מפקד תחנת בית שמש סנ"צ אלון וינשטיין וביקשה ממנו לפעול ללא דיחוי ובנחרצות בחקירת האירוע בו הותקף חבר המועצה הרב שלמה ברילנט. שלומם ובטחונם של נבחרי הציבור הוא שלומו ובטחונו של הציבור.

חבר מועצת העיר הרב יגאל חדד מסיעת ש"ס הגיב לאירוע הקשה: אלימות היא דבר פסול מכל וכל בטח כלפי נבחר ציבור שמגיע למלא את שליחותו צריך וחובה למצות את הדין עם הפוגע ולא לעבור על כך לסדר היום.

יו"ר סיעת דגל התורה והמשנה לראש העיר הרב ישראל סילברסטין קורא לראש העיר להורות למשטרת בית שמש לעצור מיידית את הקבלן אשר תקף את חבר מועצת העיר הרב שלמה ברילנט ולעצור מיידית את העבודות הבלתי חוקיות במקום.



6 תגובות

מיין תגובות
  1. 6

    מזעזע!!
    הוא צריך מאסר עוחם המחבל המתועב הזה.

  2. 5

    מצויין ככה צריך לעשות לכל מי שמפריע לשני בבנייה

    1. אין שוני בינך לבין מחבל ולא משנה מה!!!

  3. 4

    אני לא מבין מה הוא נזכר עכשיו אחרי שבד'3 יש 50 הקצאות ורק 4 ליטאיות ובד'2 רוב ההקצאות חסידיות ובד1 זה ההקצאה הליטאית היחידה מי שחכם לא היה נכנס לבוץ הזה מתחילה

  4. 3

    עליזה בלוך רעה לחרדים, כאן זה מתחיל וכאן זה נגמר,
    השנאה שלה למגזר מוציא אות מדעתה.
    עליזה דיייייייי